Uutiset, tapahtumat ja tarjoukset

Tältä sivulta löydät tuoreimpia ohjelmistoalan uutisia ja tietoa tarjouksista, ajankohtaisista tapahtumista sekä webinaareista.

Voit lukea uutisiamme myös RSS-muodossa tähän sopivalla ohjelmalla.


Uusi MindManager 11 for Mac on julkaistu!

Päivitetty 20.2.2018

Logo

Meillä on kerrassaan fantastisia uutisia Mac-asiakkaillemme: MindManager 11 for Mac julkaistiin 20. helmikuuta 2018!

Tämä kauan odotettu julkaisu on täynnä kymmeniä uusia ja entistä parempia ominaisuuksia, jotka kaikki ovat suunniteltu auttamaan Mac-käyttäjiä järjestämään ideoita, ratkaisemaan tehtäviä ja saavuttamaan tavoitteet entistä tyylikkäämmini ja tehokkaammin kuin koskaan:

- Parannetut visualisoinnit nähdä ja muokata tehtäviä, projekteja, prosesseja ja suunnitelmia hämmästyttävällä tavalla
- Kehittyneet kartoitusominaisuudet konseptien, projektien, työnkulkumallien ja aikajanojen luomiseksi nopeasti, tarkasti ja helposti
- Paremmat välineet ideoiden, tietojen, suunnitelmien ja strategioiden jakamiseen nopeasti ja selkeästi

... lisäksi uusi käyttöliittymä ja paljon muuta.

Lisätietoja

Valmistajatietoa


MaxParallel for SQL Server - lisää suorituskykyä SQL-palvelimiin!

Päivitetty 12.2.2018

Logo

Tehoa SQL-palvelimiin - nopeasti ja helposti!

DataCore Softwaren MaxParallel for SQL Server on ohjelmistopohjainen ratkaisu Microsoft SQL Serverin suorituskyvyn tehostamiseen. Se nopeuttaa Microsoftin SQL -palvelimen toimintaa: lyhentää merkittävästi prosessitapahtumiin, raporttien tuottamiseen ja trendien analysointiin tarvittavaa aikaa. Ratkaisu nopeuttaa merkittävästi samanaikaista tiedonkäsittelyä moniytimisillä palvelimilla ja se soveltuu erityisesti liiketoimintakriittisiin ympäristöihin ja reaaliaikaisiin analyyseihin.

MaxParallel for SQL Server ei edellytä ohjelmointia, laitteistomuutoksia tai -hankintoja, sen käyttöönotto on yksinkertaista (plug and play) ja hyödyt on nähtävillä jo seuraavana päivänä. Lataa testiversio ja kokeile jo tänään!

Lisätietoja

Valmistajatietoa


Uusi PrimaveraReader 4.3 on julkaistu!

Päivitetty 9.2.2018

Logo

Seavuksen PrimaveraReader on kustannustehokas XER-katseluohjelma Oracle Primavera P6:lla luotuihin projektiaikataulutuksiin. Sen avulla käyttäjät voivat katsella helposti projektisuunnitelmia ja korvata PDF-tiedostojen lähetykset projektipäälliköille, tiiminjohtajille ja sidosryhmille. Katseluohjelmalla käyttäjät saavat dynaamisen yleiskuvan projekteista, edistyksellisen suodatuksen ja yksinkertaisen tavan välittää edistymäpäivityksiä.

Uusi PrimaveraReader 4.3 on julkaistu ja nyt saatavilla. Sen keskeisiä uusia ominaisuuksia ovat erittäin muokattavat näkymät, kriittisen polun tarkastelumahdollisuus XML-tiedostomuodossa sekä uudet päivitettävät parametrit.

Tutustu uuteen versioon jo tänään!

Lisätietoja

Valmistajatietoa


Adobe Creative Cloud 2018 Migration -tarjous aiemmille CS-asiakkaille!

Päivitetty 30.1.2018

Logo

Adobe jatkaa vuonna 2018 ohjelmistoasiakkaidensa siirtämistä uuteen Creative Cloud -vuokramalliin, ja tarjoaa erikoishinnoittelun 29.1.2018 - 2.3.2018 välisenä aikana. Tämän ajanjakson aikana tietyt aiemmat Creative Suite -asiakkaat saavat tuntuvan alennuksen 1. vuoden Creative Cloud for teams -käyttöoikeuksien vuosimaksusta. Tarjoushinnoittelu edellyttää aiemman CS3-, CS4-, CS5-, CS5.5- ja CS6-lisenssin omistusta, jota ei ole hyödynnetty aiemmin vastaavissa tarjouskampanjoissa.

Ole yhteydessä Moonsoftin koulutettuihin Adobe-myyjiin saadaksesi lisätietoja ja tarkistaaksesi oletko oikeutettu tähän erikoisalennukseen!

Lisätietoja

Valmistajatietoa


@Risk - Riskien hallinnalla toimintavarmuutta ja kilpailukykyä

Päivitetty 25.1.2018

Logo

Tulevaisuus laskentataulukossasi?

Kuinka hyvin yrityksesi tietää tuleeko se tuottamaan voittoa tai tappiota seuraavalla tarkastelujaksolla? Tai kuinka todennäköisesti liiketoiminnan kannalta merkittävä projekti saadaan valmiiksi suunnitellussa aikataulussa ja budjetissa. Kuinka suurella todennäköisyydellä uusi tuote saadaan lanseerattua markkinoille ja millä volyymillä? Jokainen yritys haluaisi tietää vastaukset tämän tyyppisiin kysymyksiin. Usein tämä tarkoittaa sitä, että tietoa kerätään suuria määriä erilaisista lähteistä ja niiden perusteella tehdään analyysi ja pyritään luomaan paras näkemys päätöstenteon tueksi. Älykkäillä raporteilla voidaan luoda tarkka tilannekuva, mutta miten varmistetaan mahdollisimman tarkka ymmärrys ja näkemys tulevasta luotettavien päätösten tueksi.

Palisaden @Risk-ohjelmisto auttaa löytämään vastauksia kysymyksiin. Sen avulla voidaan luoda riskianalyysi suoraan Excelissä. Se laskee matemaattisesti ja objektiivisesti lukuisia erilaisia mahdollisia skenaarioita ja kertoo niistä erilaiset todennäköisyydet ja riskit. Tämä auttaa tekemään päätöksiä siitä, mihin kannattaa ryhtyä ja mitä riskejä kannattaa välttää.

Lisätietoja

Valmistajatietoa


Uusi Rhino for Windows 6 nyt toimituksissa!

Päivitetty 25.1.2018

Logo

Uusi Rhino for Windows 6 -versio on julkaistu ja nyt toimituksissa - tutustuu uusiin toimintoihin lataamalla testiversio ja muista hyödyntää 90 päivän päivityskampanja, jolloin voi päivittää mistä tahansa aiemmasta Rhinoceros-lisenssistä 6-versioon hintaan 395,00 euroa (alv 0%) normaalin 595,00 euron (alv 0%) sijaan - toimi heti!

Lisätietoja

Valmistajatietoa


ConceptDraw Office 5 -päivitys veloituksetta 4-version ostajalle!

Päivitetty 24.1.2018

Logo

Tilaa tällä viikolla ConceptDraw OFFICE 4 ja saat ilmaisen päivityksen ConceptDraw OFFICE 5:een, kun se julkaistaan - toimi nopeasti!


Uusi O&O SafeErase 12 on julkaistu

Päivitetty 24.1.2018

Logo

Palkitusta tietojenpoisto-ohjelmistosta on julkaistu uusi O & O SafeErase 12 -versio! Tämä tuote antaa sinulle mahdollisimman luotettavan turvan luottamuksellisille tiedoillesi ja henkilöllisyydellesi.

Henkilökohtaiset valokuvasi ja luottamukselliset asiakirjat voivat helposti pudota vääriin käsiin, kun myyt, luovutat tai hävität vanhan tietokoneen tai kiintolevyt. Identiteettivarkaus on nyt laaja turvallisuusuhka. Tämä johtuu siitä, että klikkaamalla "Poista" ei tarkoita, että tiedostot poistetaan pysyvästi. Jopa kiintolevyn alustaminen ei riitä tietojen pysyvään poistamiseen! O & O SafeErase poistaa pysyvästi luottamukselliset tiedostot tunnettujen menetelmien avulla, jotta palautus ei ole koskaan mahdollista, ei edes silloin, kun käytetään parasta tiedostojen palautusohjelmistoa.

Lisätietoja

Valmistajatietoa


One Identity on ilmoittanut hankkineensa Balabitin liiketoiminnan

Päivitetty 23.1.2018

Logo

One Identity, Quest Softwaren liiketoimintayksikkö on ilmoittanut hankkineensa Balabitin, joka on johtava etuoikeutetun pääsynhallinnan (PAM) tarjoaja, etuoikeutettu tili-analyysi ja Log Management -ratkaisut, jotka auttavat yrityksiä vähentämään etuoikeutettujen tileihin liittyvien tietojen rikkomusten riskiä. Yrityskauppa, One Identity on ensimmäinen itsenäisenä yrityksenä, vahvistaa One Identityin jatkuvaa sitoutumista teknologian ja liiketoiminnan investointiin innovaatioiden edistämiseksi ja asiakkaiden ja yhteistyökumppaneiden lisäämiseksi.

Koska organisaatiot etsivät yhä enemmän tapoja estää ennakoivasti tietoverkkorikollisuutta, johon liittyy etuoikeutettuja tilejä, mukaan lukien sisäpiirin uhkaukset ja ulkoiset hyökkäykset, PAM: llä on tärkeämpi rooli kuin koskaan, kun organisaatio on turvallinen. Tällä hetkellä Balabitin istunnonhallintateknologia on upotettu äskettäin julkistettuun One Identity Safeguard -ratkaisuun OEM-kumppanuuden kautta. Tämän hankinnan myötä One Identity voi laajentaa PAM-ratkaisujaan koneoppimiseen perustuvalla etuoikeutetulla tilinanalyysillä, jotka ovat ratkaisevan tärkeitä koko PAM- ja IAM-pinon rakentamisessa. Hankinta mahdollistaa myös Balabit-teknologian tulevan kehittämisen entistä tehokkaampien ratkaisujen kehittämiseksi. Asiakkaat voivat hyödyntää ratkaisevasti PAM-haasteitaan.

Lähitulevaisuudessa niiden tarkoituksena on toimia kummallakin organisaatiolla vähäisellä muutoksella 1. helmikuuta 2018 asti, ennen kuin Balabit-tiimit ja toiminta yhdistyvät yhdellä identiteetillä ja tehtävillä. Integrointikauden aikana ne välittävät kaikki sovellettavat päivitykset sähköpostitse, webcast-lähetyksillä ja valkoisilla paperilla ja nämä viestintävälineet sisältävät sellaisia yksityiskohtia kuin integroitujen tuotteiden tuotteiden etenemissuunnitelma, tukivaihtoehdot, kumppaniohjelman päivitykset ja muut yhteystiedot auttaa sinua jatkamaan IAM: n oikeutta.

One Identity on laatinut usein kysyttyjen kysymysten asiakirjan verkkosivuillaan osoitteessa www.oneidentity.com. Jos sinulla on erityisiä kysymyksiä, joita ei ole käsitelty siellä, kehotamme sinua tavoittamaan tilisi edustajan tai voit lähettää sähköpostia One Identity osoitteeseen sales@oneidentity.com.

Valmistajatietoa


Embarcadero lopettaa päivityslisenssien myynnin

Päivitetty 23.1.2018

Logo

Embarcadero on ilmoittanut, että 2 kuukauden kuluessa he poistavat (1.4.2018 mennessä) versioiden väliset päivityslisenssit myynnistä. Tuotteiden väliset päivitykset säilyvät myynnissä, jolloin siirtyminen laajempaan tuotekokonaisuuteen onnistuu jouhevammin. Suurin osa aktiivisista käyttäjistä hyödyntää jo ylläpitoa joten tämä ei ole suuri muutos, mutta muut, joilla on vielä vanha versio, niin Embarcadero tulee tarjoamaan viimeisen mahdollisuuden päivittää myös vanhemmista versioista. Kysy lisää Moonsoftin myynnistä.

Valmistajatietoa


WordPress Blog: 50 ajatusta miten parantaa blogia

Päivitetty 22.1.2018

Logo

WordPress on edelleen suosituin alusta bloggareille, web-sivuille sekä CMS järjestelmille, jopa 14 vuotta julkistuksensa jälkeen. Useat käyttävät blogi alustanaan juuri wordpress alusta ja silloin on hyvä noudattaa muutamia perussääntöjä. Ei riitä, että bloggaa säännöllisesti vaan blogin tulisi noudattaa henkilö tai yrityksen brandi ja kuva sekä värimaailmaan. Tämä yhdenmukaisuus tuo lisää tuloksia joten sinun kannattaa lukea nämä perusasiat läpi sekä varmistaa, että ne ovat sinulla kunnossa.

Lisätietoja

Valmistajatietoa


Nintex - Liiketoimintaetua digitaalisilla työnkuluilla

Päivitetty 9.1.2018

Logo

Kuinka automatisoitu yrityksen liiketoiminta on?

On ehkä yllättävääkin, että suurin osa erilaisista toimintaprosesseista on edelleen manuaalisia (tai erilaisissa järjestelmissä olevia), kun juuri erilaisten prosessien digitalisoinnilla ja automatisoinnilla voidaan parantaa ja helpottaa työskentelyä ja tehostaa vaikkapa työn kulkuja. Tärkeitä työnkulun prosesseja löytyy käytännössä yrityksen kaikissa organisaatioista ja toiminnoista. Riippumatta siitä, mitä tietolähdettä tai sovelluksia organisaatio käyttää, Nintex voi yhdistää prosessit ja tiedot kehittyneellä työnkulun alustalla, muuntaa prosessit digitaalisiksi ja auttaa organisaatiota kohti liiketoiminta-automaatiota. NINTEX Workflow -ratkaisut löytyvät niin SharePointille, Office 365:lle kuin myös omana pilvipalveluratkaisuna.

Ajankohtaiset Nintext uutiset Nintex Blogissa.

Lisätietoja

Valmistajatietoa